Ik ben Martine en ik woon in Kozen
Mijn favoriete bezigheid is koken met groenten uit onze moestuin.
Ook wandelen en lezen doe ik graag.
Maar ik ben ook blij om de juf van het tweede leerjaar te zijn.
Een leuk leerjaar met fijne kinderen.
Hallo,
Ik ben Yves en ik sta samen met Martine in het tweede leerjaar. Ik werk nog in een andere school en ben verantwoordelijk voor de veiligheid op onze school. Ik hou van reizen, wandelen,lekker eten en ben graag bezig in de tuin. We zijn alvast goed begonnen en ik kijk al uit naar de rest van het schooljaar. Veel plezier met het lezen van onze blog.
Schoolreis kleuters
do 18 jun 2026
van 00:00 tot 23:59
Proclamatie k3
do 25 jun 2026
van 17:30 tot 18:30
Proclamatie L6
do 25 jun 2026
van 19:00 tot 20:30
Picknick
di 30 jun 2026
van 09:00 tot 12:00