HOME
over onze school
ontdek onze klassen
MOS
bezige ouders
kalender
contact
home
Visie
Praktisch
Team
Wist-je-dat
Privacy
Kinderraad
klas van Nath
klas van Katia
klas van Ann
klas van Britt
klas van Kirsten
klas van Martine
klas van Marjan
klas van Vally
klas van Lynn
klas van Rabia
Kleuterturnen
Vanmorgen zijn we onder leiding van kapitein Jill gestart aan plannetjestijd: wat heb je mee? Wat is je plan ? Wat ga je maken ? Waar ? Hoe? Nadat we alle plannen kenden , vlogen we er meteen in. Nath had ook een plan voor ons want de nieuwjaarsbrieven en geschenkjes moeten nog ingepakt worden. Dus met stempelen gaan we het inpakpaper versieren. We gebruiken hiervoor oude papierrollen van een fax die we zo recycleren.
Na de speeltijd las Nath een verhaaltje voor. Nadien mochten we zelf een ‘boom’ versieren met kerstballen. Zo oefenen we onze fijne motoriek.
Namiddag onze brief nog inoefenen en een vrije tekst maken bij een kerstprent. Die resultaten zien jullie in Seesaw. Donderdag komt de brief en het zelfgemaakte kado mee naar huis, dus je mag die dag je zoon/dochter een zakje meegeven om alles in te stoppen. Hun werkjes van het 1e trimester komt dan ook mee naar huis.
Groeien, dierengeluiden en dag op wieltjes.
23 januari 2021
Nieuwe plannen , een huis nabouwen , een nieuwe week.
18 januari 2021
Een onderzoek, het is koud buiten en een jarige Rocco.
17 januari 2021
Winterland.
11 januari 2021
Werken rond de fijne motoriek.
10 januari 2021
Archief
Hier vind je de oudere berichten terug
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.